ניהול נכסים: 2 החששות הגדולים ביותר של בעלי דירות להשכרה

שתפו את המאמר

הביקוש לדירות להשכרה עולה בהתמדה, וניראה שעוצמת הביקוש תיגבר.  לא ניכרת הוזלה משמעותית במחירי הדירות, כזו שזוגות צעירים סטנדרטיים יוכלו לעמוד בתשלומים מבלי לשעבד את חייהם עשרות שנים קדימה.  הירידה שמעת לעת נירשמת במחירי הדירות היא קטנה, טובה בעיקר למשקיעים, ואין בה ממש לזוגות הצעירים.  עכשיו, כמו בכל זמן, אם זה בהישג ידכם – כדאי להיות בעל בית.

עם זאת, בעלי נכסים ודירות להשכרה חוששים בעיקר מ 2 בעיות:

  • נזק לרכוש

  • אי תשלום שכר דירה

נזק לרכוש

ניהול נכסים
רטיבות בתקרה – 2 החששות הגדולים ביותר של בעלי דירות להשכרה

יש דברים שהם מעבר לשליטתו של בעל הנכס –  אינך יודע מה עושה הדייר בתוך הבית.

אבל אפשרי בהחלט לצמצם את פוטנציאל הנזק למינימום.

ביקור קבוע (מומלץ פעם בחודשיים, איש תחזוקה מטעם מנהל הנכס עושה זאת בתכיפות גדולה יותר, כל חודש וחצי) – יגלה בזמן נזקים קיימים, ובעיקר עשוי למנוע נזק בעתיד.  גילוי מוקדם של נזק בעודו קטן, וגם הדיירים מודעים ל”ביקורת” קבועה.

מנהל נכסים הוא איש מקצוע בענף ההשכרות והוא אמון על איתור דיירים אמינים שעברו סינון מוקפד.  מנהל הנכסים בעת ההשכרה, למעשה, רק מתחיל את עבודתו.  במשך כל תקופת ההשכרה הוא בקשר עם השוכרים, מוודא שהדירה נשמרת היטב וכל מה שצריך להיות מטופל באופן שוטף – אכן מטופל כראוי.  החל מתשלומים שונים, תחזוקה שוטפת ורצף תשלומים כמחוייב על פי החוזה.

אי תשלום שכר דירה

כאמור, דאגה עיקרית של בעל דירה להשכרה זה תשלום שכר הדירה.  לבעלים יש התחיבויות, משכנתא לשלם ועוד. אם הבעלים לא יקבלו את שכר הדירה זה הולך להיות חודש קשה..  הכל מסתכם בעצם במציאת דיירים טובים!
הקפד מאוד להשכיר לדיירים שיש להם רקע חיובי, אשראי וממליצים טובים ועל ביקור תקופתי קבוע בדירה.  מנהל נכסים אמון על איתור שוכרים אמינים וטובים.  פירוט בפוסט זה.

מנהל הנכס מחזיק את הערבויות שהפקיד השוכר.  כמובן, אנו מקווים לא להשתמש בערבויות לעולם.  הציפייה שהשוכרים אכן יממשו את הפוטנציאל הטוב…  אבל כשצריך – צריך.  הערבויות משמשות ל 4 מטרות בעיקר:

  • דמי שכירות שלא שולמו.
  • לאחר הפינוי – לנקות את הדירה במידה והשוכר היוצא לא עשה זאת כראוי.
  • תיקון נזקים.
  • חשבונות שלא שולמו.

דרך אגב, ההליכים בבית המשפט בשנים האחרונות מהירים יותר, ויש הליכים מקוצרים להתמודדות עם דייר בעייתי.  אולם ברור שעדיף לא להגיע לשם.   כדי להימנע מלהגיע לשם כדאי לשכור חברת ניהול נכסים שתטפל בתהליך השכרת הדירה.

תוכלי גם לקרוא בעניין זה על : 3 טיפים מבית המשפט לבעלי דירות להשכרה

יחסי בעל דירה – דייר, הם לב ענף ההשכרות.  אנו ב”ברכת הבית” מתמחים בשמירה על יחסים טובים עם כל הצדדים – ובעיקר איך להימנע מראש מכל חיכוך.  לטפח השכרה שלווה בה כל צד עושה את חלקו.

אהבתם? שתפו את המאמר עם חברים ומכרים. רוצים לקבל ממני עוד הרבה טיפים מועילים, עצות טובות והדרכה מעשית לטיפול נכון ורווחי בנכסים מניבים? הקליקו עכשיו על הקישור והורידו את “תשואה ללא הפתעה”, מדריך בזק שייתן לכם כלים מעשיים לבדיקת היכולת הכלכלית והמעמד המשפטי של שוכרים פוטנציאליים – במתנה ממני ולגמרי בחינם.

 

חברת ניהול ועד בית מחירים

כמה עולה חברת ניהול ועד בית

עלות חברת ניהול ועד בית – טיפים חשובים   חברת ניהול היא תחלופה נוחה ויעילה שהתפתחה בשנים האחרונות במטרה להקל על ועדי בתים בניהול ואחזקה

ניהול ועד בית בתל אביב

ניהול ועד בית בתל אביב

חברת ניהול ועד בית תל אביב – המדריך המלא   בעיר תל אביב מתגוררים כיום קרוב ל –  500,000  בני אדם. ובשל הצפיפות הגדולה בעיר,

דילוג לתוכן