ניהול דירות ונכסים
בתל אביב

בואו נדבר

072-3954412

או השאירו פרטים

ניהול נכסים ודירות להשכרה בתל אביב

רבים בוחרים לשכור דירה דווקא בתל אביב, בעוד הם יכולים למצוא דירות טובות וזולות יותר בערים הסמוכות.  העדפה לת”א בזכות יתרונות רבים – שפע של מקורות פרנסה, מקומות בילוי, מוסדות חינוך מובילים, פארקים, תחבורה מסודרת ועוד.
בהיותה העיר האטרקטיבית ביותר בישראל, תוכלו ליהנות משכר דירה גבוה.

סביר שתגלו שהביקוש הוא רב. אולם כעת עליכם להחליט:

ניהול נכסים בתל אביב

עם “ברכת הבית” כל השאלות הנ”ל לא יעניינו אתכם יותר!!

"ברכת הבית", מזמינה אותך
- בעל דירה להשכרה בתל-אביב
להפסיק עם:

ולהתחיל ליהנות אך ורק מ”פירות” הנכס, כשהללו מוזרמים ישירות לחשבון הבנק שלך, מדי חודש בחודשו
כמו שעון.

ניהול נכסים בתל אביב וגם בדרום בת אביב ניהול דירות להשכרה

אז, למה דווקא שרות ניהול נכסים בתל אביב?

תל אביב, העיר ללא הפסקה – היא יקרה מאוד. עלויות שרותי
התחזוקה אותם דורשים בעלי המקצוע השונים יקרים יותר מכל עיר אחרת.
במקום שתצטרכו לעבוד מולם
בעת הצורך וגם להוציא על כך סכומי כסף גבוהים כל כך, מציעים
לכם שירותי ניהול הנכס בתל אביב את המענה המתאים. אנו
מטפלים בכל הנדרש עם אנשי מקצוע קבועים ואמינים ובמחירים
של פתח תקווה…
אתם לא צריכים להתמודד מול רשויות העיר, או וועד הבית, או
מול השוכרים הדורשים מענה וטיפול בבעיה כלשהי. מנהל הנכס:

מטפל.   בהכל.   עכשיו ומייד.

hotel

דירה מתוחזקת היטב – תוך חיסכון בעלויות

אחד מכאבי הראש שפותרות לך חברות ניהול בתים משותפים תל אביב המנהלות את הדירה המושכרת, הוא כל הקשור בתחזוקת הנכס השוטפת. כידוע, אין זה נדיר ששוכרי הדירות פונים, לרוב בצדק, לבעלי הדירות בבקשה לטפל בבעיות הקשורות במערכת החשמל, המים והאינסטלציה, הגז, הדברת מזיקים וכן הלאה. עם זאת, אין זה גם נדיר שבקשות אלו אינן מוצדקות, שכן מקורן באופן השימוש של הדייר במרכיבי הדירה. כך יוצא שבעלי דירות נדרשים לתיקונים בעלויות גבוהות ממה שנדרש בפועל, וההפסד הכספי בהתאם.

לעומת זאת, חברת ניהול בתים משותפים תל אביב מביאה עימה ניסיון רב שנים, היכרות עם חוזה השכירות, ויודעת לזהות במהירות האם אכן תיקון הבעיה הוא עליכם או על המשכיר. לא פעם, הדבר חוסך לאורך השנים ממון נכבד לבעלי הדירות. בד בבד, החברה מעמידה לרשותכם צוות גדול, מיומן ורציני של בבעלי מקצוע כגון חשמלאים, שרברבים, צבעים וכדומה, המבצעים עבודת שיפוץ ותיקונים באופן שוטף ונקודתי. מבחינת המחיר, העלות פר קריאה לבעל המקצוע הינה נמוכה משמעותית מאשר יצירת קשר עם אינסטלטור או חשמלאי מעת לעת. בנוסף, איכות העבודה יותר גבוהה שכן מדובר בבעלי מקצוע שבחרנו בקפידה לאור ניסיון רב, והם יודעים היטב שאיכות עבודתם מפוקדת באופן הדוק ותשפיע על המשך ההתקשרות איתנו.

אם כן, חברות ניהול ואחזקה תל אביב מבטיחות מצד אחד שרמת התחזוקה של הדירה תהיה מצוינת ולכם יהיה שקט תעשייתי, ומצד שני שאתם תשאו רק בהוצאות שבאמת מחייבות אתכם על פי החוזה, ולא על תיקונים שאמורים לחול על השוכר או שהם בגדר מותרות. יתרה מכך, מה שנמנע הוא מצב בו השוכר לוחץ את בעל הדירה באיום לעזוב אם תיקון זה או אחר לא יבוצע, שכן לחברתנו יש מאגר גדול של שוכרים פוטנציאליים ברשימת המתנה, מה ששומט את הקרקע מתחת לאיומים כאלו ואחרים.

ליהנות מראש שקט עם שוכר איכותי

כידוע, אחת הבעיות הגדולות שעימן מתמודדים בעלי נכסים בתל אביב, פתח תקווה ולמעשה בכל חלקי הארץ, הוא שאין יודעים מיהו השוכר והאם ניתן לסמוך עליו ברמת ההתנהלות האישית והפיננסית. חברת ניהול בתל אביב מעניקה פתרון מצוין גם לסוגיה המטרידה והמדאיגה הזאת, ללא כל מאמץ מצדכם. החברה מאתרת ובוחרת אך ורק שוכרים איכותיים על פי מספר קריטריונים, ולאחר שביצעה עימם ראיונות. שימו לב שהאינטרס של החברה ושלכם זהה, שכן לחברה עדיף שהדירה תושכר לדייר אמין ובעל יציבות פיננסית.

בין היתר, החברה בוחנת את מצבו הפיננסי של הדייר לפי משכורתו החודשית, לפי חוות דעת של בעלי דירות קודמים שאצלם התגורר, לפי זמן ההעסקה שלו במקום הנוכחים, ועוד. כאמור, האינטרס של חברת הניהול הוא למצוא את הדיירים האמינים והיציבים ביותר, שישנו סיכוי אופטימאלי שישלמו את שכר הדירה בזמן ובמלואו לכל תקופת השכירות. כך למשל, מקום עבודה קבוע משמעו הן יציבות פיננסית והן יציבות במקום המגורים, ואנו בהחלט בודקים זאת.

בנוסף, ישנה חשיבות גדולה לאיתור דיירים שהינם אנשים אחראיים, דבר ממנו ניתן להתרשם בראיון המקדים וכן בחוות דעת קודמות של משכירם. להתנהלותו האחראית והבוגרת של הדייר בתוך הדירה תהיה השפעה גדולה על תקינות המערכות ועל הצורך בתחזוקתן, ושוב – גם האינטרס שלנו וגם של בעל הדירה הוא שתיקונים אלו יהיו מעטים ככל האפשר.

מעבר לכך, חברת ניהול הנכסים בוחנת עוד פרמטרים רבים. למשל, היא בוחרת דיירים שייכנסו במהירות האפשרית לנכס בלא שיעמוד ימים ריקים, מוודאת שהשוכר יעמיד ערבויות שישמשו במידת הצורך לתיקון נזקים ומבטיחות שהדייר לא ייעלם מבלי לשאת בחובת התיקון שלו, וכמובן גם יכולה לטפל בחוזה השכירות באמצעות עורך דין מיומן שידאג להבטחת האינטרסים החופים שלה ושל בעל הדירה. לדוגמא, החוזה ידאג לכך שחברת ניהול הנכס תוכל להיכנס אליו לבדיקות שגרתיות, על מנת לוודא את התקינות והעמידה בתנאי ההסכם – למשל האיסור על החזקת חיות מחמד.

לפרטים נוספים הנכם מוזמנים לפנות אל חברת “ברכת הבית” בטלפון 050-3695116.

השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן