ניהול דירות להשכרה

בעל נכס? לא רוצה לרדוף אחרי השוכרים שלך?  נמאס לכם לרדוף אחר דייר המשתמט מתשלום, להתמודד עם ספקי שירות ועוד?

בין שרכשתם דירה למטרת השכרה, ובין שקיבלתם דירה בירושה וברצונכם להפוך אותה לנכס מניב – לצד פוטנציאל התשואה המבטיח, יש לא מעט סיכונים, מהמורות ומשוכות שצריך לדעת לזהות ולעבור בהצלחה.

במבחן המציאות, לא תמיד כדאי לכם לקחת על עצמכם את הטיפול בנכס. בעלי דירות המבקשים ליהנות משכר דירה שוטף, יידרשו לאתר דיירים אמינים ובטוחים, להתעסק עם חוזים ואדמיניסטרציה, לתת מענה לתקלות שוטפות – קטנות כגדולות, ולא אחת, גם לרוץ אחרי התשלומים – לעתים, עד לבית המשפט וההוצאה לפועל. בסופו של יום, הנכס המניב עלול להתברר כנטל מעיק ותובעני, ששואב מכם כוחות מחד, ולא עומד בציפיות התשואה וההכנסה, מאידך.

אז אם עד היום חשבתם שדירה להשכרה זה לא בשבילכם, שעדיף לשים את הכסף בבנק, בלי ריבית ובלי תשואה, העיקר שלא יבלבלו לכם את המוח ושלא תצטרכו לשבור כל חודש את הראש מחדש – יש לי בשבילכם בשורה אמיתית:

המומחיות שלי היא להפוך את דירתכם המושכרת למקור יציב ובטוח של הכנסה פאסיבית, שאין בצדה שום טרדות נוספות: לא התעסקות עם הדיירים, לא חיפוש של בעלי מקצוע  ולא ריצות אחרי התשלומים. פשוט, שקט נפשי וכסף בחשבון הבנק – חודש בחודשו, שנה אחר שנה. אם זוהי הפעם הראשונה שאנחנו נפגשים, יכול להיות שקשה לך להאמין… אז אני ממליץ לכם לקרוא מה מספרים הלקוחות שלי על השינוי הגדול שהתחולל בחייהם הודות לשירות המצוין שהם מקבלים ממני.

עכשיו, הבה נראה מה אני יכול לעשות בשבילכם: 

פתרונות ניהול ואחזקה לדירות להשכרה

דירה להשכרה היא אפיק השקעה מניב ומבטיח, אולם כדי להגיע לתשואה המבוקשת, יש גם לא מעט בלבול מוח ובזבוז זמן, שעלולים להפוך כל נכס מניב לנטל מכאיב. מנהל נכסים מקצועי, מנוסה ומיומן, יעשה בשבילכם כל מה שצריך, החל מאיתור השוכרים ועד להפקדת שכר הדירה בחשבונכם, כדי להבטיח לכם הכנסה בטוחה ושקט נפשי.

מתנה ממני בחינם: מדריך בזק לתשואה ללא הפתעה

במדריך רכזתי עבורכם מקורות מידע ומכשירים פרקטיים שיאפשרו לכם לבדוק בצורה קלה ויעילה את היכולת הכלכלית ואת המעמד המשפטי של שוכרים פוטנציאליים לדירתכם, על מנת להבטיח לעצמכם הכנסה בטוחה ושקט נפשי ללא הפתעות לא רצויות.
כל שעליכם לעשות כדי להוריד את המדריך –  למלא את הפרטים כאן למטה משמאל ולפנות לעצמכם שעה-שעתיים רגועות, עם נייר ועט וראש פתוח. זה הולך להיות הזמן הכי מועיל שנתתם לעצמכם בזמן האחרון.

למידע על פתרונות הניהול והאחזקה שאנחנו מציעים לדירות להשכרה ונכסים מניבים צרו איתנו קשר

דילוג לתוכן