ניהול דירות נכסים להשכרה בהרצליה

בואו נדבר

03-7562441

או השאירו פרטים

ניהול דירות להשכרה ונכסים בהרצליה

 הרצליה היא עיר גדולה עם מגוון של נכסים להשכרה. בהרצליה פיתוח נמצאות נציגויות דיפלומטיות רבות, כמו ארגנטינה, פרו, אורוגוואי, ברזיל, הונדורס, גוואטמלה וגם הרפובליקה של קונגו, נציגויות המביאות איתן קהל יעד איכותי עם פוטנציאל לשכירות ממושכת. קהל יעד זה מבוסס מאד לרוב ומחפש דירות גדולות, מרווחות ומושקעות להשכרה. בנוסף, יש בעיר את אחד ממוסדות הלימוד המוערכים ביותר בארץ כיום, המרכז הבינתחומי, שמושך אליו צעירים רבים. צעירים אלה, הבוחרים ללמוד בו, מחפשים דירות להשכרה בעיר, ובעיקר לא רחוק מהמרכז עצמו, או לכל הפחות במרחק נסיעה קצר. לצדם, יש את עובדי ההייטק, בדרך כלל משפחות עם ילדים, שעובדים בחברות ההייטק השונות בעיר או בסביבה ומעוניינים בדירה להשכרה. קהלים אלה ידועים כשוכרים מעולים, המוכנים לשלם יותר ולו כדי ליהנות מהמיקום המצוין של העיר וכל מה שנלווה לה.

סביר שתגלו שהביקוש הוא רב. אולם כעת עליכם להחליט:

עם “ברכת הבית” כל השאלות הנ”ל לא יעניינו אתכם יותר!!

"ברכת הבית", מזמינה אותך - בעל דירה להשכרה הרצליה, להפסיק עם:

ולהתחיל ליהנות אך ורק מ”פירות” הנכס, כשהללו מוזרמים ישירות לחשבון הבנק שלך, מדי חודש בחודשו
כמו שעון.

אז, למה דווקא שרות ניהול בהרצליה?

העיר הרצליה, כמקום מגורים, מעמידה לרשותם של התושבים מבחר של אפשרויות. היא קרובה לתל אביב ולערים גדולות נוספות ומציעה מבחר של פתרונות דיור, לימודים וגם תעסוקה. אתם, כבעלי הנכס, תוכלו למצוא בקלות רבה מאד שוכרים, שירצו לשכור את הדירה שלכם למשך תקופה ארוכה.  בהרצליה משפחות מגוונות, יותר מערים אחרות בסביבה – כי בנוסף שוכרים סטודנטים וגם, כאמור, דיפלומטים, העובדים בנציגויות השונות. מנהל הנכס שלכם מכיר היטב את האוכלוסייה הייחודית של הרצליה וככזה יידע איזו דירה להתאים לכל דורש. הקשר שלו עם בעלי מקצוע קבועים יאפשר לכם, אך בעיקר לשוכרים שלכם, ליהנות מעבודה איכותית ובמחירים נמוכים.

ברכת הבית, ניהול דירות להשכרה ונכסים

תדאג לנכס שלכם החל מהשלב המקדים להשכרתו וגם לאחר מכן. כל זאת, למען השקט הנפשי שלכם, כדי להבטיח לכם הכנסה קבועה ויציבה לאורך זמן.

השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן