ניהול ועד בית חיצוני

ניהול ועד בית חיצוני

שתפו את המאמר

למה לעבור אל חברה חיצונית לניהול ועד בית

לא פעם, ניהול ועד בית מתגלה כמשימה כפוית טובה. מדובר, בדרך כלל, במשימה שמבצע אחד השכנים בהתנדבות על חשבון זמנו הפרטי, ברוח טובה ובכוונה להתגייס ולתרום, אולם למרבה הצער לא כולם מעריכים זאת. לפעמים גם יש לכך סיבות מוצדקות, למשל עקב התנהלות לא מאוד מקצועית של הוועד, בחירה באנשי מקצוע וספקים שאינם מעולים, יעילות כלכלית נמוכה, ותחושה בקרב בעלי הדירות שדמי הוועד אינם ממוצים כראוי. כמובן שאף אחד אחר לא רוצה לקחת על עצמו את הנטל, אבל אצלנו בארץ זה כבר הפך לספורט לאומי להתלונן. אנשים טובים רבים מאסו באותה התנהלות כפוית טובה של שכניהם והחליטו שלא מתאים להם יותר ועל כן, בשנים האחרונות אנו רואים ביותר ויותר בניינים מעבר אל ניהול ועד בית חיצוני.

למידע נוסף לחצו כאן

מטבע הדברים, שירותיה של חברה חיצונית לניהול ועד בית כרוכים בעלויות, אולם העובדה היא שבבניינים רבים מחליטים להעביר לה את השרביט ולא חוזרים עוד לאחור. רוצים לדעת מדוע מדובר בבחירה נבונה ואף מתבקשת? המשיכו לקרוא.

עוברים לניהול מקצועי ומקבלים יותר

ישנם יתרונות רבים במעבר אל ניהול ועד בית חיצוני,אנחנו ליקטנו עבורכם סקירה של כמה מהבולטים שבהם:

ראשית, הניהול החיצוני כשמו כן הוא – יוצא אל מחוץ לסבך היחסים והאינטריגות שבין בעלי הדירות בבניין, ועובר להסתכלות אובייקטיבית ומקצועית, הרואה את הבניין כעסק כלכלי לכל דבר. כלומר, נכס שיש לתחזק ולטפח אותו, לדאוג לו ולשמור על איכותו ועל ערך הדירות בשוק. בדרך זו נמנעים חלק גדול מהסכסוכים וחילוקי הדעות שהעיבו על ההתנהלות לפני כן, הן ברמת הניהול השוטף ותוצאותיו, והן ברמת היחסים בין הדיירים ובעלי הדירות. כאשר ניהול הבניין נעשה על ידי גורם חיצוני, השכנים מוצאים עצמם מרוצים ואם יש טענה כלשהי – לרוב הם יתאחדו למען פתרונה מול הועד החיצוני. שכנות היא אתגר לא קטן גם ללא כל מה שכרוך סביב תפקוד התנדבותי כוועד בית.

ניהול ועד בית חיצוני

שנית, חברה חיצונית לניהול ועד בית מנהלת את התקציב בשקיפות מלאה, ובעלי הדירות יכולים להיות בטוחים שדבר אינו נסתר מעיניהם. מדובר בניהול המבוסס על שנות ניסיון רבות וידע כלכלי הולם, המביא בין היתר לייעול ההוצאות. הייעול מושג בין היתר על ידי היכרות מצוינת עם עלויות השירות והחומרים המוצעים בשוק, עם בעלי מקצוע מצוינים המציעים מחירים הוגנים, ועל ידי כוח הקנייה הגדול של חברת הניהול. בנוסף, החברה דואגת באופן נכון ומקצועי ליצירת עתודות כספיות, על מנת שיוכלו לשמש בעת הצורך לתיקונים וטיפולים בהתאם לסדר עדיפויות ברור ומובנה.

שלישית, החברה יודעת לתפור את חבילת השירות האופטימאלית לבניין, המספקת מענה לכלל צרכיו באופן חסכוני וללא הוצאות מיותרות. כך למשל, החברה מנהלת ומפקחת על תקלות דחופות במעלית, חשמל וצנרת, על תחזוקתה של המערכת הסולארית וחימום המים, על שירותי הגינון והניקיון, על תחזוקת מערכת גילוי וכיבוי האש, וכן גנרטורים, חיטוי וניקוי בריכות מים, ועוד. כל זאת עם יחס אכפתי ואישי החל מרמת הדייר הבודד והן לנציגות הדיירים, ומענה סבלני ומקצועי לכל פניה ושאלה.

מה אנחנו מציעים?

נגמרו ימי הריצה אחרי השכן שלא משלם בזמן, הנסיונות לשכנע שכן כזה או אחר שהתיקון בצנרת הבניין חיונית וכל מיני גיהוקים ושיהוקים בניהול הסדיר והתקין של הבניין ותחזוקתו. אנחנו נדאג לגביית התשלום בצורה מאורגנת ומסודרת, נהיה אחראים על וידוא תקינות מערכות התשתית בבניין שלכם ובמידה ומתגלה הצורך לטפל במעלית, בצנרת, בצביעה של חלקי בניין וכדומה – מעבר לתחזוקה השוטפת – אנו נדאג לבעלי מקצוע מתאימים מתוך מאגר של בעלי מקצוע מיומנים ומצויינים שעימם אנו עובדים באופן שוטף ואשר הוכיחו את עצמם לאורך שנות עבודה משותפת עימנו. היתרון שלנו הוא שנוכל גם לקבל מהם הצעת מחיר נמוכה מעצם העובדה שאנו מעבירים להם נפח עבודה גדול במצטבר ונחשבים כלקוח גדול שלהם, לעומת בניין בודד שמזמין באופן חד-פעמי ומקבל הצעת מחיר בעלות גבוהה יותר.

ההתנהלות שלנו כועד בית הינה נטולת מטענים רגשיים – אנחנו עושים זאת שנים רבות, באופן מקצועי נטו, כאשר השיקול שלנו הוא למקסם את יעילותם של דמי הועד שאתם משלמים. המטרה העליונה שלנו היא להעניק לכם שקט בכל מה שקשור לתחזוקה השוטפת והנקודתית של בניין המגורים שלכם.

הדברים נכונים לבנייני מגורים משותפים בקשת רחבה של גדלים – אנחנו יודעים מה כל בניין דורש, מה הצרכים שלו ושל דייריו בהתאם למערכות והתשתית שקיימות בבניין, כך שאנו יכולים להציע לכם שרות מקצועי ואמין, בשקיפות מלאה, בו תקבלו תמורה מצויינת לכספכם ורוגע בחדר המדרגות. תוכלו לחייך לכל שכן ולדעת שאין סכסוכים על גביית דמי ועד בית, מרירות שנגררת כתוצאה של ויכוח על עניין תחזוקתי כלשהו – אתם בידיים טובות איתנו.

למידע נוסף ותיאום סיור היכרות

לפרטים נוספים על שירותי ניהול ועד בית חיצוני ולהזמנת נציגינו לסיור מקדים ואפיון צרכי הבניין ללא עלות או התחייבות, הנכם מוזמנים לפנות אל חברת “ברכת הבית” בטלפון 050-3695116.

חברת ניהול ועד בית מחירים

כמה עולה חברת ניהול ועד בית

עלות חברת ניהול ועד בית – טיפים חשובים   חברת ניהול היא תחלופה נוחה ויעילה שהתפתחה בשנים האחרונות במטרה להקל על ועדי בתים בניהול ואחזקה

ניהול ועד בית בתל אביב

ניהול ועד בית בתל אביב

חברת ניהול ועד בית תל אביב – המדריך המלא   בעיר תל אביב מתגוררים כיום קרוב ל –  500,000  בני אדם. ובשל הצפיפות הגדולה בעיר,

דילוג לתוכן