בין שרכשתם דירה למטרת השכרה, ובין שקיבלתם דירה בירושה וברצונכם להפוך אותה לנכס מניב – לצד פוטנציאל התשואה המבטיח, יש לא מעט סיכונים, מהמורות ומשוכות שצריך לדעת לזהות ולעבור בהצלחה.

במבחן המציאות, לא תמיד כדאי לכם לקחת על עצמכם את הטיפול בנכס. בעלי דירות המבקשים ליהנות משכר דירה שוטף, יידרשו לאתר דיירים אמינים ובטוחים, להתעסק עם חוזים ואדמיניסטרציה, לתת מענה לתקלות שוטפות – קטנות כגדולות, ולא אחת, גם לרוץ אחרי התשלומים – לעתים, עד לבית המשפט וההוצאה לפועל. בסופו של יום, הנכס המניב עלול להתברר כנטל מעיק ותובעני, ששואב מכם כוחות מחד, ולא עומד בציפיות התשואה וההכנסה, מאידך.

אז אם עד היום חשבתם שדירה להשכרה זה לא בשבילכם, שעדיף לשים את הכסף בבנק, בלי ריבית ובלי תשואה, העיקר שלא יבלבלו לכם את המוח ושלא תצטרכו לשבור כל חודש את הראש מחדש – יש לי בשבילכם בשורה אמיתית:

המומחיות שלי היא להפוך את דירתכם המושכרת למקור יציב ובטוח של הכנסה פאסיבית, שאין בצדה שום טרדות נוספות: לא התעסקות עם הדיירים, לא חיפוש של בעלי מקצוע  ולא ריצות אחרי התשלומים. פשוט, שקט נפשי וכסף בחשבון הבנק – חודש בחודשו, שנה אחר שנה.  

אם זוהי הפעם הראשונה שאנחנו נפגשים, יכול להיות שקשה לך להאמין… אז אני ממליץ לכם לקרוא מה מספרים הלקוחות שלי על השינוי הגדול שהתחולל בחייהם הודות לשירות שהם מקבלים ממני. אפשר לגלול דף זה למטה ולראות מה אנשים אומרים.

מה אני יכול לעשות בשבילכם: פתרונות ניהול ואחזקה לדירות להשכרה

דירה להשכרה היא אפיק השקעה מניב ומבטיח, אולם כדי להגיע לתשואה המבוקשת, יש גם לא מעט בלבול מוח ובזבוז זמן, שעלולים להפוך כל נכס מניב לנטל מכאיב. מנהל נכסים מקצועי, מנוסה ומיומן, יעשה בשבילכם כל מה שצריך, החל מאיתור השוכרים ועד להפקדת שכר הדירה בחשבונכם, כדי להבטיח לכם הכנסה בטוחה ושקט נפשי.

למידע על פתרונות הניהול והאחזקה שאנחנו מציעים לדירות להשכרה ונכסים מניבים – מלאו את הטופס פה > 

יואל שורץ- ניהול דירות להשכרה ונכסים

אני עוזר לבעלי דירות להשכרה בגוש דן וירושלים להשכיר את הדירה בביטחון וללא התעסקות מיותרת, כדי ליהנות משקט נפשי והכנסה קבועה ויציבה – היישר לחשבון הבנק. 

נדל”ן מניב הוכח לאורך השנים כאפיק ההשקעה האטרקטיבי ביותר בישראל,
במיוחד בתקופה שבה הריבית הבנקאית שואפת לאפס והבורסה אינה מספקת את הסחורה.

השירות שלי משלב:

  • היכרות עמוקה עם התחום, חיבור לאנשי מקצוע בכל התחומים הרלבנטיים,
  • ניסיון רב בטיפול בנכסים שונים ובדיירים שונים
  • ומעל לכל: יחס אישי!

לקוחות מספרים

השירות של "ברכת הבית" זו ברכה אמיתית. אנו גרים רחוק מהנכסים שלנו שבמרכז הארץ ואין לנו אפשרות לעמוד על כל בעיה שמתעוררת. לפני שהכרתי את יואל הייתי תמיד מודאג ובלחץ מחשש לרכוש שלנו.
עכשיו אני יכול לישון בשקט כי יואל והצוות שלו נמצאים שם בשבילנו והם תמיד עם אצבע על הדופק, לפתור כל בעיה.
מאיר לוי
חיפה
השירות של "ברכת הבית" הפך את חיינו להרבה יותר קלים הודות לשירותים שהם מספקים. היה לנו ניסיון רע בעבר עם חברות ניהול, אבל עם "ברכת הבית" הבנו שאפשר גם אחרת. הם נותנים תמיכה, הם יעילים ואמינים, וגם הדיירים מרוצים מאוד. אין צורך להתקשר כדי לוודא שהדברים נעשים. הם עושים כל מה שצריך. זה תענוג לעבוד עם יואל והצוות שלו.
שלמה רפפורט
בוסטון
אנו בעלים של דירת דופלקס בת"א. מאז שרכשנו את הדירה ב- 2007 היו לנו שלושה מנהלי נכסים, ועם יואל אנחנו עובדים כבר למעלה מ- 3 שנים. הוא שומר על הדיירים ועל הרכוש באופן קבוע, הוא מפקח על תחזוקה ושיפוץ אם צריך, קל מאוד ליצור אתו קשר באמצעות דואר אלקטרוני או סמס. הוא עזר לי עם שמאים וגם עם קונים פוטנציאליים של הדירה.
דוד פלדמן
ניו יורק
יש לנו דירה אחת אותה אנו משכירים. יואל מחזיק ומפעיל אותה במקצועיות ומסירות. בזמן ששהינו בחו"ל לתקופה ארוכה, היה לנו שקט, כי ידענו שיש מי שדואג לדירה ולהכנסה שלנו ממנה.
יואל טיפל בכל הניירת ובענייני התחזוקה השוטפים, וזה הקל עלינו מאוד.
יואל מגיב מהר לכל עניין
ותענוג לעבוד איתו.
חנן עוזר
רמת גן

או התקשרו: 03-756-2441

דילוג לתוכן