כל מה שרציתם לדעת על חברת ניהול בתים משותפים

שתפו את המאמר

חברת ניהול בתים משותפים מציעה מגוון רחב של שירותים. שירותי החברה מיועדים בעיקר לבעלי נכסים בבתים משותפים, אך לעיתים הם גם עולים בקנה אחד עם הצרכים של משקיעים, יזמים ומומחים מתחום הנדל”ן. יחד עם זאת, רבים עדיין לא מכירים לעומק את המאפיינים של שירותי ניהול בתים ולכן הם גם לא יודעים כיצד לנצל את היתרונות שלהם.

ראשית, יש להבחין בין חברת ניהול בתים שמשמשת כוועד בית ואחראית על מה שקורה במרחב הציבורי של הבניין – לבין חברה שמנהלת בפועל את נושא ההשכרה של הנכסים. מטבע הדברים, ההבדל בין השירותים משמעותי וכדאי להתייחס אליו כאשר רוצים להפיק תשואה מהנכס או לחסוך זמן וטרחה.

שנית, ניהול נכסים כולל בתוכו שירותים שקשורים גם לנושא של תיווך ואחזקה, גם לנושא של הנהלת חשבונות וטיפול מול הרשויות וגם לנושא של היבטים משפטיים והיבטי מיסוי. גם פה, השאיפה היא לרכז כמה שיותר שירותים של חברת ניהול בתים משותפים תחת קורת גג אחת במטרה למנוע טרחה ומאמץ מהלקוחות.

כל מה שרציתם לדעת על חברת ניהול בתים משותפים

ניהול בתים משותפים יחד עם ניהול ועד בית

יש גם אפשרות לרכז שירות של ניהול בתים משותפים יחד עם ניהול ועד בית. כאן מדובר למעשה על אותה חברה שמבצעת את שני השירותים: מצד אחד, היא אחראית על מה שקורה במרחב הציבורי של הבניין ולכן במובנים מסוימים השירותים שלה מחליפים את אלו שניתנים על ידי ועד הבית. מצד שני, זו גם החברה שמשכירה את הנכסים עבור הבעלים ומתנהלת מול השוכרים באופן שוטף.

ניהול בתים משותפים יחד עם ניהול ועד בית הוא בהחלט פתרון אידאלי עבור מי שרוצה לייצר לעצמו הכנסה שוטפת. במקום לרדוף אחרי השוכרים ולעמוד לרשותם בכל מקרה של בעיה או תקלה, בעלי נכסים יכולים לקבל את השירות בתמורה לעמלה קבועה מראש.

ניהול בתים משותפים יחד עם ניהול ועד בית

כך מוצאים חברת ניהול בתים משותפים

השאלה המתבקשת היא כיצד מוצאים חברת ניהול נכסים מקצועית לבתים משותפים ומה אפשר לעשות על מנת להשתמש בשירות שלה על הצד הטוב ביותר. בהקשר הזה, הכי טוב לאסוף המלצות אובייקטיביות על חברות שעוסקות בתחום ולבדוק במה הן מתמחות. את ההמלצות אפשר לקבל ממשקיעים אחרים ובהם חברים, קרובים ובני משפחה.

בהמשך, ניתן ליצור קשר עם נציגי החברה ולתאם מולם פגישת היכרות. המטרה של פגישה כזו היא להתרשם מהחברה ברמה האישית ולבדוק את הכימיה בין הצדדים. אם יש כימיה חיובית, אפשר להמשיך הלאה ולחתום על חוזה ניהול בתים משותפים.

למה אנחנו?

אננו מרכזים את השירותים החשובים של חברת ניהול בתים משותפים בהתאמה אישית לכל לקוח. כך השירות שלו עולה בקנה אחד עם הצרכים של בעלי נכסים וגם מייצר עבורם תשואה קבועה, יציבה ופאסיבית לאורך זמן ובצורה אמינה.

למידע נוסף ניהול ועד בית – לחצו כאן

חברת ניהול ועד בית מחירים

כמה עולה חברת ניהול ועד בית

עלות חברת ניהול ועד בית – טיפים חשובים   חברת ניהול היא תחלופה נוחה ויעילה שהתפתחה בשנים האחרונות במטרה להקל על ועדי בתים בניהול ואחזקה

ניהול ועד בית בתל אביב

ניהול ועד בית בתל אביב

חברת ניהול ועד בית תל אביב – המדריך המלא   בעיר תל אביב מתגוררים כיום קרוב ל –  500,000  בני אדם. ובשל הצפיפות הגדולה בעיר,

דילוג לתוכן