חברות ניהול ואחזקה בירושלים

חברות ניהול ואחזקה בירושלים

שתפו את המאמר

ניהול בתים משותפים בירושלים – המדריך השלם

 

העיר ירושלים היא אחת מהערים המרכזיות בישראל ומונה, היום, 900,000 אנשים בקירוב. היא משופעת בבנייני מגורים וכל אחד מהם דורש תחזוקה שוטפת וניהול תקין. חברות אחזקת  בניינים בירושלים מספקות מגוון שירותים נחוצים עבור בעלי דירות בבניינים, המעוניינים בשקט תעשייתי, יחסי שכנות טובים, רמת תחזוקה נאותה ואיכותית, שמירה על ערך הנכס והפקת המרב ממנו. כל זאת תוך הימנעות מקשיים, אתגרים ובעיות של ניהול ועד בית.

כאשר מתעורר הצורך לבחור בין חברות ניהול ואחזקת מבנים בירושלים, מומלץ לבחון מה השירותים שמציעה כל חברה, מה רמת האמינות והזמינות שלה וכמובן, מה המחיר שהיא דורשת.

למידע נוסף לחצו כאן

התנהלות תקינה של ועד בית ניהול בירושלים

ראשית, חשוב להבין כי חברות ניהול ועד בית בירושלים מציעות סל שירותים שונה, לא רק עקב ההבדלים ביניהן אלא כי לכל בניין יש את הצרכים המיוחדים שלו. למשל: ישנם בתים שידרשו ניקיון פעמיים בשבוע ובניינים אחרים יסתפקו בפעם אחת בלבד. להלן רשימה של שירותים חיוניים אותם כדאי לחפש בתהליך בחירה של חברת ניהול ואחזקה בירושלים. סיור היכרות ללא תשלום או התחייבות, אשר בו ייבחנו המצב התחזוקתי של הבניין, ליקויים וטיפולים נדרשים לפי מידת דחיפות, ובמעמד זה גם יוסרו השירותים הניתנים ואפשרויות הבחירה. לאחר מכן, החברה תגיש הצעת מחיר בה מפורטים אך ורק הנושאים הרלוונטיים לאותו הבניין, ובה גם תיאור העלויות וגובה דמי הניהול.

מכאן והלאה, הופכת החברה למורשית חתימה בחשבון ועד הבית והיא אמונה על ניהול ההכנסות וההוצאות בחשבון. החברה  מגישה דו”ח שנתי מפורט לגבי הפעולות שנעשו בו. באופן כללי, חברת ניהול ועד בית ירושלים לוקחת את מלוא האחריות על המרחב הציבורי של הבניין. השירות מורכב מפעולות רבות כגון ניקיון וגינון, תיקון תקלות דחופות, ביטוחים וייעוץ משפטי, תחזוקה מונעת, מערכת ניהול, ייעוץ וגישור בין בעלי דירות ודיירי הבניין,  אחריות על כל המערכות בבניין ועוד.

בשורה התחתונה, המשמעות היא שקט תעשייתי מוחלט לדיירים ולבעלי הדירות, אשר נהנים מתחזוקה מקצועית ואיכותית של הבניין, סביבת מגורים נעימה ובטוחה, ניצול יעיל וכלכלי של הכספים, מענה מהיר לכל פנייה, הקטנה לאפס של חיכוכים בין שכנים סביב נושאי ניהול ואחזקה ואף העלאת ערך הנכסים בשוק.

חברות ניהול ואחזקה בירושלים

ניהול בניינים בירושלים – שירותי השכרה וניהול

אנשים רבים, שרוכשים דירות להשקעה או יורשים אותן, מחפשים חברה אמינה שתנהל את הנכסים עבורם ותחסוך מהם טרדות, השקעת אנרגיה וזמן מיותרים. להלן תחומי האחריות של חברה העוסקת גם בניהול דירות להשכרה.

  • איתור שוכרים – החברה אחראית למצוא אנשים אמינים שישמרו על הנכס ולא יגרמו לו נזקים ובלאי מיותר.
  • שיווק הנכס וגביית דמי שכירות – חברת הניהול מקבלת מבעלי הדירה דרישה לשכר דירה חודשי והיא זו שמתנהלת מול השוכרים. היא אחראית על ניסוח חוזה השכירות, גביית תשלומי שכר הדירה, העברת חשבונות על שם השוכרים, מעקב שכולם משולמים במועד וללא עיכובים ועוד.
  • טיפול בתקלות – במקרים רבים, ישנן תקלות בנכס שהן על אחריות המשכיר. במצב כזה, הדיירים אינם פונים לבעל הדירה אלא לחברת הניהול והיא האחראית לטפל בתקלה על הצד הטוב ביותר ולשביעות רצון הדיירים.

יש לציין כי שירות זה כרוך בעמלה, לרוב שכר דירה חודשי לשנה, אולם התעריף משתנה בהתאם לפרמטרים שונים של הנכס עצמו ומורכבות הטיפול בו. זהו שירות נחוץ אשר לא פעם בוחרים בו בעלי דירות, בין אם מדובר במשקיעים פרטיים, בחברות בנייה, קבלנים ויזמים בפרויקטים שונים, אשר אינם חיים בסמיכות לנכס ואינם פנויים לעסוק בנושאים השוטפים הללו. הם מעדיפים להעביר את ניהול נושא ההשכרה למי שזהו תחום התמחותו, אשר יפנה אותם לעיסוקיהם ויאפשר להם ליהנות מהכנסה פאסיבית באופן שקט, בטוח ורגוע.

 

יתרונות של חברת ניהול ועד בית ירושלים

ניהול מבנים בירושלים, או בכל עיר אחרת בישראל, יכול להיות  משימה לא פשוטה בכלל עבור כל מי שלא מכיר את נושא ואינו עוסק בו באופן קבוע.  אם בעבר, מבנים היו מנוהלים ע”י ועד בית,  הרי שכיום  יש צורך בחברת ניהול שתוכל לתת מענה לכל דרישות הדיירים ותשמש כגורם אובייקטיבי בבניין עצמו. פעמים רבות, מתגלעים חילוקי דעות בין השכנים עקב תלונות על אופן הניהול של ועד הבית. חברת ניהול וועדי בית בירושלים, מספקת מספר יתרונות משמעותיים:

  • הצעת מחיר ברורה המפרטת עלות של כל סעיף וסעיף.
  • גביית התשלומים נעשית באופן שקוף.
  • הדיירים מקבלים דוחות מפורטים שכוללים סעיפים כגון: כמה כסף נגבה מכל דייר, מהן ההוצאות השוטפות, האם היו הוצאות בלתי צפויות לתיקונים וכולי.
  • ניהול ועד בית בירושלים מפחית באופן משמעותי את הבעיות והחיכוכים השונים ומעניק שקט נפשי לכל הדיירים.
  • כמו כן, חברת שירותי אחזקה בירושלים מבצעת גם אחזקה שוטפת של מערכות הבניין השונות. ביצוע ביקורת ותחזוקת מעליות, ביקורת ותחזוקה שוטפת של מערכות כיבוי אש, תחזוקת גנרטורים, דודי חשמל, משאבות מים ועוד.

ברכת הבית  – חברת ניהול ירושלים והסביבה

חברת ברכת הבית מתמחה, מזה שנים רבות, במתן פתרונות עבור ניהול ועדי בית בירושלים באמצעות ניהול נכון ומדויק. החברה מאפשרת ללקוחותיה ליהנות משירותי אחזקה טובים יותר, גבייה יעילה יותר, השבחה משמעותית של ערך הנכס  וסביבת מגורים איכותית, נעימה ובטוחה. מגוון השירותים שלנו כולל, בין היתר, ניהול דירות להשכרה, ניהול בתים משותפים, אחזקת מבנים, ניהול בנייני מגורים ועוד.

למידע נוסף ותיאם סיור הכרות, אנו מזמינים אתכם ליצור אתנו קשר בטלפון 050-3695116 או במייל bhomeisr@gmail.com.

חברת ניהול ועד בית מחירים

כמה עולה חברת ניהול ועד בית

עלות חברת ניהול ועד בית – טיפים חשובים   חברת ניהול היא תחלופה נוחה ויעילה שהתפתחה בשנים האחרונות במטרה להקל על ועדי בתים בניהול ואחזקה

ניהול ועד בית בתל אביב

ניהול ועד בית בתל אביב

חברת ניהול ועד בית תל אביב – המדריך המלא   בעיר תל אביב מתגוררים כיום קרוב ל –  500,000  בני אדם. ובשל הצפיפות הגדולה בעיר,

דילוג לתוכן