חברה לניהול ועד בית

חברה לניהול ועד בית

שתפו את המאמר

חברת ניהול ועד בית – שאלות ותשובות

לאור שנים רבות של ניסיון בתור חברת ניהול ועד בית, אנו יודעים היטב שהמעבר מהמסגרת הוותיקה והמוכרת של ועד בית מבין בעלי הדירות אל חברת ניהול, אינו מובן מאליו. כל שינוי כרוך בהתלבטויות וחששות, בין אם לגבי טיב השירות שתקבלו, ההצדקה הכלכלית של העניין, אל מי תפנו בקריאות ובעיות, וכן הלאה. אז בדיוק עבורם כתבנו את המאמר הבאה שמביא עבור חברת ניהול ועד בית שאלות ותשובות נפוצות.

 

  1. למה בכלל לעבור לחברת ניהול?

אם יצא לכם לשרת בוועד הבית, בוודאי ידוע לכם שמדובר במשימה הכרוכה בהשקעת זמן, בכאבי ראש ולא פעם בחיכוכים עם בעלי דירות ודיירים. חברי הוועד מתנדבים ומעניקים מזמנם, ובאותה עת נתקלים בטרוניות ותלונות מצד אחרים. יתר על כן, לעיתים חברי הוועד באמת אינם מחזיקים בכישורים מעולים לניהול הטכני והפיננסי בצורה אופטימאלית, דבר המתבטא בעיכובים, בבעיות עם אנשי מקצוע, בהוצאות מיותרות וכדומה.

לעומת זאת, חברה לניהול ועד בית הינה מומחית בתחום זה ומביאה הרבה ניסיון, המעניק מענה אידיאלי לכל הסוגיות שלעיל ואחרות. היא מפנה את חברי הוועד לעיסוקיהם, מבצעת את הפעולות באופן מהיר, יעיל ושקט, ודואגת שכספי בעלי הדירות והדיירים יקבלו תמורה מלאה, המתבטאת באיכות החיים, בתקינות התשתיות ובערך הדירות במבנה.

  1. מה כוללים שירותי הניהול?

חברה לניהול ועד בית

חברת ניהול וועד בית רצינית ומקצועית מציעה סל שירותים מגוון מאוד, אותו ניתן להתאים ספציפית לרצונות והצרכים שלכם. כך למשל, החברה מטפלת בכל הקשור לגבייה מהדיירים ובעלי הדירות עם מערכת ממוחשבת ואפליקציה ידידותית. היא מפקחת על התשלומים לספקי המים והחשמל, ומנהלת את חשבון הבנק של הוועד בשקיפות מלאה. כמו כן, במידה ומתעוררים חילוקי דעת וחיכוכים קשים בין הוועד לדיירים המסרבים לשלם, החברה מפעילה שירותי ייעוץ וגישור לניהול משברים ויישוב סכסוכים.

בנוסף, החברה מעניקה מעטפת לאזורי ותשתיות הבניין ומטפלות במהירות בתקלות דחופות, החל במעליות ועד לצנרת. היא גם מגייסת את אנשי המקצוע ומפקחת על עבודתם בתחומים כגון גינון, ניקיון, חשמל, אינסטלציה, הדברה, תחזוקת מעליות, ניקוי וחיטוי של בירכות מים, תחזוקת גנרטורים, מערכות גילוי וכיבוי אש, משאבות לחץ מים, מערכת סולארית ועוד. כל זאת על ידי בעלי מקצוע  שהחברה מכירה היטב, המציעים מחירים נמוכים יותר מהמקובל בשוק העצמאי, וכאמור עבודתם מפוקחת לכל אורך הדרך.

מעבר לכך, במידת הרצון והצורך השירות כולל גם ניהול של הנכסים המושכרים במבנה, כגון איתור שוכרים איכותיים, דאגה לנושא הפרסום, בדיקת חוזי השכירות, בדיקות פיננסיות ונוספות של השוכרים, תחזוקת הדירה עצמה ועוד.

  1. למה לבחור דווקא בחברתנו?

כי עם עשרים שנה של ניסיון והצלחות מוכחות בשטח, קשה להתווכח. אנו מנהלים עשרות בניינים, דירות ונכסים באזור המרכז והשרון. לאורך השנים פיתחנו גישה ייחודית לאחזקת מבנים וניהול נכסים, המתבטאת הן בפן הפיננסי הרואה את הבניין כעסק כלכלי, והן בפן האנושי עם יחס אישי, מסירות ואכפתיות. אכן, בחברתנו לכל דייר ו/או לנציגות הדיירים יש גישה מלאה להנהלת החברה.

כאמור, אנו נעזרים בטכנולוגיות החדישות ביותר לייעול השירות, למשל אפליקציית ניהול בתים ידידותית וחכמה, המאפשרת לבצע הליכי גבייה, ניהול תקלות, בקרה תקציבית ותקשורת בין הדיירים. כמו כן, הנגישות הגבוהה והטכנולוגיות החכמות מאפשרות להעניק לכל פנייה מענה מהיר, יסודי ואיכותי.

עוד שאלות? פנו אלינו

תחום ניהול ואחזקת הבתים הוא עולם ומלואו של שירותים ואפשרויות, ומטבע הדברים לא נוכל לסקרו במאמר אחד. לתשובות ברורות ומפורטות לשאלות נוספות, לעוד פרטים על שירותי ניהול בתים של “ברכת הבית” ולתיאום סיור היכרות ואפיון צרכים ללא תשלום, התקשרו אלינו ב- 050-3695116

חברת ניהול ועד בית מחירים

כמה עולה חברת ניהול ועד בית

עלות חברת ניהול ועד בית – טיפים חשובים   חברת ניהול היא תחלופה נוחה ויעילה שהתפתחה בשנים האחרונות במטרה להקל על ועדי בתים בניהול ואחזקה

ניהול ועד בית בתל אביב

ניהול ועד בית בתל אביב

חברת ניהול ועד בית תל אביב – המדריך המלא   בעיר תל אביב מתגוררים כיום קרוב ל –  500,000  בני אדם. ובשל הצפיפות הגדולה בעיר,

דילוג לתוכן