שאלות ותשובות

השאלות הנפוצות והתשובות שיעזרו לך להחליט!

אצלי הכל אישי.

מעבר לכל הניסיון והיכולת המקצועית, אני אחראי על הדירה כלפיך הבעלים,

ואני אחראי על שביעות רצון הדיירים כמי ששכרו דירה ממני וסמכו עלי.

האחריות והיחס האישי עושים את כל ההבדל.

אני שולח דו"ח מפורט מדי תקופה, כפי שיסוכם מראש,

על ההכנסות משכר דירה, ההפקדות בחשבון הבעלים, פירוט תשלומים אם היו וכל מידע שיש בו עניין לבעלים.

חשוב לציין שכל המסמכים הרלוונטיים שמורים במשרד וזמינים לבעלים בכל עת.

בכל עניין השוכר פונה למנהל הנכס אשר יטפל בכל פניה שלו. זהו עצם העניין!! הדייר לא מכיר את הבעלים. הוא יודע את שמם המופיע בראש חוזה השכירות – וזה הכל.
מעבר לזה אין לו שום קשר עם הבעלים.

ככלל, הזמינות היא 24/7/365. כל יום, כל היום, כל השנה. כמובן, ששוכר שיתקשר בשבת ב-4 בבוקר לבקש מסמך, לא ייענה בברכת "שבת שלום"…

אבל, אני בהחלט מעסיק "גוי של שבת" לקבלת קריאות חירום, ותקלות חמורות כגון: הצפה, דליפה, קריסה וכיו"ב – מטופלות במיידי.

בעיות אחרות בדרך כלל סובלות דיחוי לבוקר הקרוב… כך או אחרת, יש לנו שירות מענה טלפוני רצוף ואנו זמינים לכל קריאה,

כאמור 24/7 365 ימים בשנה.

יש לכם דירה להשקעה, אבל אין לכם מושג איך לבדוק שהשוכרים אמינים והגונים?

במיוחד בשבילכם כתבתי את: ״תשואה ללא הפתעה״ 

מדריך בזק שייתן לכם כלים לברר מי מתעניין בדירתכם. והוא שלכם – לגמרי בחינם! >>