ניהול דירות ונכסים בירושלים *****

בואו נדבר

079-5158906

או השאירו פרטים

ניהול דירות להשכרה ונכסים בירושלים

 ירושלים מהווה מוקד משיכה לרבים. בעיר מיגון מוסדות ואוכלוסייה יחודיים בעולם כולו. לכל אזור בעיר המאפיין שלו וקהל המחפש לשכור דירה דווקא שם.
היותה של העיר כל כך הטרוגנית מחייבת היכרות עם כל שכונה והציבור המיוחד שגר בה.  זוהי עיר עמוסה בסטודנטים נציגים זרים מכל העולם, אנשי מחקר ורוח השוהים בה לתקופות שונות. הביקוש לדירות להשכרה בירושלים הוא גדול. אולם, מציאת השוכרים המתאימים זו משימה לא פשוטה. מי שאיננו מיומן, עלול להיפגע עם שוכרים לא מתאימים. ניהול נכסים מיקצועי נכנס כבר בשלב זה לתמונה ועוזר במציאת הדיירים המתאימים. הוא מסייע בהתנהלות מול הרשויות, מול ועד הבית וגם במציאת בעלי מקצוע לצורך טיפולים ותיקונים שונים בדירה
ניהול נכס בירושלים הוא שירות מיוחד המוצע לכם על ידי “ברכת הבית”.  הניהול נעשה ע”י מומחים בתפעול דירות להשכרה המכירים את העיר על כל מיגון התושבים המיוחדים לכל שכונה.

סביר שתגלו שהביקוש הוא רב. אולם כעת עליכם להחליט:

ניהול נכסים ודירות להשכרה בירושלים

עם “ברכת הבית” כל השאלות הנ”ל לא יעניינו אתכם יותר!!

"ברכת הבית", מזמינה אותך
- בעל דירה להשכרה בירושלים
להפסיק עם:

ולהתחיל ליהנות אך ורק מ”פירות” הנכס, כשהללו מוזרמים ישירות לחשבון הבנק שלך, מדי חודש בחודשו
כמו שעון.

אז, למה דווקא שרות ניהול בירושלים?

ירושלים, מהערים המסובכות בעולם – מבלבלת מאוד. שרותי התחזוקה מסופקים ע”י חרדים, ערבים, סטודנטים ועוד. השוכרים עשויים להיות בני לאומים שונים, יהודים ואחרים.  ומאלה ואלה דתיים יותר ופחות..  ולכל נכס נותן השירות המתאים והשוכר המתאים.  דרושה היכרות והבנה לכל שכונה – מי מתאים לגור בה, ויותר חשוב – מי לא מתאים.
אנו מטפלים בכל הנדרש עם אנשי מקצוע קבועים ואמינים ובמחירים טובים הניתנים ע”י עובדים קבועים.
אתם לא צריכים להתמודד מול רשויות העיר, או וועד הבית, או מול השוכרים הדורשים מענה וטיפול בבעיה כלשהי. מנהל הנכס מטפל. בהכל.   עכשיו.   ומייד.

ברכת הבית, ניהול דירות להשכרה ונכסים

תדאג לנכס שלכם החל מהשלב המקדים להשכרתו וגם לאחר מכן. כל זאת, למען השקט הנפשי שלכם, כדי להבטיח לכם הכנסה קבועה ויציבה לאורך זמן.

jer3

השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן