ניהול דירות ונכסים
בגבעת שמואל

בואו נדבר

03-7562441

או השאירו פרטים

ניהול נכסים וועדי בתים בגבעת שמואל

בשני העשורים האחרונים הפכה גבעת שמואל לאחת הערים המבוקשות במרכז הארץ והמבוקשת ביותר בקרב האוכלוסייה הדתית המבוססת.  גבעת שמואל נחשבת לסמל לבורגנות הדתית. היא נחשבת איכותית מאוד, שקטה ויוקרתית, ופונה לקהל איכותי, משפחות מבוססות, משפרי דיור ובעלי יכולת כלכלית מעל הממוצע.
אולם גבעת שמואל אינה עיר דתית, והצביון הדתי מתמזג עם האוכלוסייה הוותיקה והחילונית בעיר אווירה קהילתית והיא סמוכה לכל מה שעירוני ממוצע זקוק לו- תחבורה, מרכזי קניות ובילוי ובתי ספר איכותיים. 

בעיר 8 שכונות. מהוותיקות שהן שכונות טורים ישנות של פעם ועד וילות יוקרה. מיגון הדירות בעיר והאוכלוסייה המבקשת לשכור דירות בה יוצרות קהל ייחודי ואיכותי.  תמיד היה ביקוש להשכרה מצד הסטודנטים מאוניברסיטת בר אילן הסמוכה.  הביקוש עלה בשנים האחרונות בהן קמה בעיר קהילה של חבר’ה דתיים צעירים רווקים שהתמהיל של קרבה לאוניברסיטה, לצירי התחבורה, ולאוכלוסייה הכללית שנעשתה דתית בורגנית – מתאים במיוחד לאורח החיים שלהם (הדתי לייט)..

לאחרונה (10/2017), הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה החליטה להפקיד תוכנית להקמת שכונת מגורים חדשה בגבעת שמואל. התוכנית מתפרסת על שטח כולל של כ-167 דונם, והיא ממוקמת בצפון-מערב גבעת שמואל, בצמוד לכביש 4. התוכנית כוללת הקמת 9 בניינים של עד 25 קומות, ובנין בן 5 קומות, הכוללים יחד 686 יחידות דיור. בנוסף כוללת התוכנית 4 בנייני משרדים בני 12 קומות הכוללים 74 אלף מ”ר שיוקמו בדופן הצמודה לכביש 4, 23 אלף מ”ר שטחי מסחר, 29 אלף מ”ר שטחי ציבור. כמו כן, התוכנית כוללת הקמת מגדל לדיור מוגן הכולל 350 יחידות.

גבעת שמואל נמצאת בסמוך למוקדי תחבורה ציבורית מרכזיים – בהם הקו האדום של הרכבת הקלה שיעבור ברחוב ז’בוטינסקי, ונמצא מרחק הליכה קצר מהקו הסגול שעובר במרכז גבעת שמואל.

ניהול נכס בגבעת שמואל הוא שירות מיוחד המוצע לכם על ידי “ברכת הבית”.  הניהול נעשה ע”י מומחים בתפעול דירות להשכרה המכירים את העיר על כל מיגון התושבים המיוחדים לכל שכונה

סביר שתגלו שהביקוש הוא רב. אולם כעת עליכם להחליט:

עם “ברכת הבית” כל השאלות הנ”ל לא יעניינו אתכם יותר!!

"ברכת הבית", מזמינה אותך
- בעל דירה להשכרה בגבעת שמואל
להפסיק עם:

ולהתחיל ליהנות אך ורק מ”פירות” הנכס, כשהללו מוזרמים ישירות לחשבון הבנק שלך, מדי חודש בחודשו
כמו שעון.

חברות ניהול ואחזקת נכסים בגבעת שמואל

אז, למה דווקא שרות ניהול בגבעת שמואל?

 לא רק, אבל סטודנטים הם השוכרים העיקריים בעיר. 

דירות סטודנטים דורשות טיפול מיוחד ומוקפד יותר.  אנו מקפידים על משמעת, סדר וניקיון ככל שמתבקש לשמירה נאותה על הנכס.  נאתר את השותפים, נערוך חוזה מתאים המבטיח את רציפות התשלומים לחברת החשמל, מים, ארנונה וועד הבית.  וכמובן את תשלום שכר הדירה תמיד בזמן.

.
אתם לא צריכים להתמודד מול רשויות העיר, או וועד הבית, או מול השוכרים הדורשים מענה וטיפול בבעיה כלשהי. מנהל הנכס מטפל.

בהכל. עכשיו ומייד.

ברכת הבית, ניהול דירות להשכרה ונכסים
תדאג לנכס שלכם החל מהשלב המקדים להשכרתו וגם לאחר מכן. כל זאת, למען השקט הנפשי שלכם, כדי להבטיח לכם הכנסה קבועה ויציבה לאורך זמן.

השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן