ניהול דירות להשכרה: כיצד לקבוע את דמי השכירות הנכונים עבור דירתך

פוסט גובה שכר דירה

שתפו את המאמר

כל מנהל דירה להשכרה יודע כי תמחור שכר הדירה הוא נושא משמעותי וחשוב.  אתם, כבעלי בית, מעוניינים לכסות את כל הוצאותיכם על הנכס ולהיוותר עם רווח הולם ביד, אחרת מה הטעם בהשכרה? מצד אחד, תמחור נמוך מדי יפגע ברווחים שהשכרת הנכס תניב עבורכם, ומצד שני – תמחור גבוה מדי עלול להביא לכך שהנכס יעמוד ריק במשך חודשים ארוכים. כיצד, אם כן, תיקבעו את המחיר האידאלי עבור הנכס?כמה שכר דירה לבקש

 

זהירות: שכירות גבוהה מדי

 הסיבה העיקרית להפסדים כספיים של בעלי דירות להשכרה, היא דירה שעומדת ריקה חודשים ארוכים. הסיבה העיקרית לכך שדירות עומדות ריקות היא שכירות גבוהה במידה מוגזמת כתוצאה מתמחור בלתי ראלי, שאינו תואם את שווי הדירה ואת הסטנדרט הנהוג בסביבת המגורים. לכן, היזהרו מן הפיתוי לדרוש דמי שכירות גבוהים בצורה מוגזמת מתוך תקווה לשפר את מצב חשבון הבנק שלכם, שכן היכנעות לפיתוי עלולה להניב תוצאה הפוכה לגמרי מזו המצופה.

 קנה מידה

 על מנת שלא תדרשו מחיר גבוה או נמוך מדי עבור השכרת הנכס שלכם, עליכם לזהות את המחיר האופייני לנכסים דומים באזור. בצעו עבודת הכנה לפני שאתם קובעים את המחיר: דברו עם בעלי בתים בסביבת הנכס, חפשו קבוצות דיון הקשורות לנושא, ערכו השוואת מחירים בעזרת מחשבוני מחירי דירות כגון אתר סגירות בכתובת http://www.sgirot.co.il, מחירון הדירות של לוי יצחק בכתובת http://www.levi-itzhak.co.il או אתר WIN WIN בכתובת http://pricelist.winwin.co.il/. בנוסף, ניתן לפנות לשמאי או לחברה המבצעת ניהול ואחזקת נכסים עבור בעלי בתים.

כיצד תדע האם המחיר שקבעת נמוך או גבוה מדי?

 טיפ יעיל לבעלי דירה או נכס, שייתנו לכם משוב מהיר לגבי המחיר שקבעתם להשכרת הנכס: אם לאחר מספר ימים ממועד פרסום הנכס להשכרה עדיין לא קיבלת פניות, או שלאחר שיחה טלפונית אנשים אינם חוזרים לקבוע מועד לראות את הנכס – ייתכן שהמחיר המבוקש גבוה מדי. לעומת זאת, אם כבר ביום-יומיים הראשונים לפרסום הנכס להשכרה אתה מקבל פניות רבות, ואנשים לוחצים עליכם לסגור עסקה מידית, ייתכן שהמחיר נמוך מדי. אם הנכס שבידיכם נמצא באזור מבוקש, גם מחיר הולם לאזור יכול ליצור אפקט דומה, וזאת כיוון שכמות השוכרים גדולה מכמות המשכירים.

התאמה לסביבה

 בעת קביעת דמי השכירות, עליכם להתאים את דרישתכם לסביבה. כלומר, אם אתם משכירים דירה מרוהטת ומשופצת במצב מצוין, אך הדירה ממוקמת בשכונה מוזנחת או בסביבה לא נעימה מכל סיבה שהיא, דמי השכירות צריכים להיות נמוכים, בהתאם לתנאי החיים בסביבת הנכס. לעומת זאת, אם אתם משכירים דירה במצב לא הכי טוב הממוקמת בשכונה איכותית, השכירות צריכה להיות גבוהה יותר, בהתאם.

תן למומחים לעשות את העבודה בשבילך

עכשיו הכל בסדר
עכשיו הכל בסדר

 אם אתם בעלי נכס להשכרה ויש לכם פנאי ומרץ לטפל בכל הקשור להשכרת הנכס, לרבות עריכת המחקר והשוואת המחירים שיעזרו לך לקבוע את דמי השכירות האידיאליים עבור הנכס – אשריכם. ברם, רוב בעלי הנכסים שעיסוקם העיקרי אינו השכרת נדל”ן, מוצאים את תמחור הנכס כמטלה מסובכת שהיו מעדיפים להימנע ממנה. הפתרון האידיאלי עבורכם ועבור כל אותם בעלי דירות שאינם מומחי נדלן, הוא להפקיד את המשימה בידיו של איש מקצוע.

אני ב “ברכת הבית” מספקים שירותי ניהול דירות ונכסים להשכרה, ונשמח לעזור לך לקבוע את דמי השכירות המתאימים לנכס שלך. תמחור מדויק של דמי השכירות יניב עבורך את הרווח המקסימלי מחד, וימנע מצב בו הנכס עומד ריק ואתה מפסיד כספים מאידך. דיוק בפרטים, בדיקה יסודית של כל פרט רלוונטי ופנייה למומחים במקרה הצורך, הם המפתחות להצלחה בקביעת דמי השכירות האידיאליים לנכס שלך.

עכשיו תורכם

הצגתי בפניכם מה שיקול הדעת שעל בעלי נכסים להשכרה להפעיל כדי לקבל את שכר הדירה הנכון. עכשיו הבמה כולה שלכם. מה תוכלו להוסיף מניסיונכם? מה לדעתכם עוד חשוב וכדאי לעשות?  אנא, שתפו אותנו פה למטה, בתגובות (כדי שכולנו נלמד ונצמח ביחד).

הצעד הבא שלכם להצלחה

אהבתם? שתפו את המאמר עם חברים ומכרים. רוצים לקבל ממני עוד הרבה טיפים מועילים, עצות שוות והדרכה מעשית לטיפול נכון ורווחי בדירה להשכרה? הקליקו עכשיו על הקישור והורידו את מדריך הבזק “תשואה ללא הפתעה” – במתנה ממני ולגמרי בחינם.

 

 

 

 

חברת ניהול ועד בית מחירים

כמה עולה חברת ניהול ועד בית

עלות חברת ניהול ועד בית – טיפים חשובים   חברת ניהול היא תחלופה נוחה ויעילה שהתפתחה בשנים האחרונות במטרה להקל על ועדי בתים בניהול ואחזקה

ניהול ועד בית בתל אביב

ניהול ועד בית בתל אביב

חברת ניהול ועד בית תל אביב – המדריך המלא   בעיר תל אביב מתגוררים כיום קרוב ל –  500,000  בני אדם. ובשל הצפיפות הגדולה בעיר,

דילוג לתוכן