חברת ניהול לבניין קטן

שתפו את המאמר

חברת ניהול בניינים קטנים – יתרונות ודגשים

אנשים המתגוררים בבית משותף, בין אם מדובר בבניין קטן או גדול, חייבים לטפל בו ולתחזק אותו כך שיוכלו  לחיות בסביבת מגורים נעימה, בטיחותית ומטופחת. בדיוק כמו שחשוב לשמור על הדירה הפרטית מתוחזקת היטב, כך חשוב גם לשמור על הבניין מבפנים ומבחוץ.

בין אם הבניינים ישנים או חדשים, הם דורשים תחזוקה שוטפת, תיקונים, תשלום חשבונות עבור הוצאות שונות, גינון, ביטוח ועוד. אנשים רבים, בין אם אלה בעלי דירות או שוכרים, מעדיפים לשלם סכום קבוע מדי חודש לחברת ניהול שתעשה את העבודה עבורם ותטפל בכל הנושאים הנדרשים.

חברת ניהול בניין קטן – יתרונות

בעבר, היה מקובל שהדיירים מתכנסים אחת לתקופה ובוחרים ועד בית. נציגי הוועד היו אמונים על טיפול ותחזוקה שוטפת של הבניין. ברוב המקרים, אנשים היו מתעייפים מריבוי המטלות והוועד היה מתחלף אחת לכמה זמן.

בניין משותף דורש טיפול בנושאים רבים כגון: אחזקת המעלית, תשלום חשבונות, טיפוח הגינה, טיפול בבעיות אינסטלציה, ניקיון חדרי מדרגות, אחזקה שוטפת של הגג, ביטוח  ועוד. המשמעות היא לעבוד מול גורמים שונים בעת ובעונה אחת. מול חברת חשמל, חברת המעליות, חברת הביטוח, אינסטלטורים, שיפוצניקים, מנקים, גננים ועוד.

חברת ניהול מביאה איתה יתרונות משמעותיים שחשוב לקחת בחשבון כאשר רוצים לבחור בין ניהול עצמאי של הוועד לבין חברת ניהול שנותנת מעטפת שירותים מלאה.

  • שקט נפשי – דיירים אשר בוחרים בחברת ניהול זוכים לחיי יומיום שקטים מטרדות של תחזוקה שוטפת וטיפול בתקלות. התחושה שיש למי לפנות בעת הצורך משרה אווירה של רוגע וביטחון.
  • פטור מהתעסקות עם בעלי מקצוע – חברת הניהול אחראית למצוא את בעלי המקצוע הטובים ביותר עבור כל תחום שנדרשת עבורו תחזוקה שוטפת. אין עוד צורך לחפש נותני שירותים, הכול בטיפול.
  • יחסי שכנות טובים – חברת הניהול מונעת חיכוכים מיותרים בין דיירים על נותני שירות כאלה ואחרים שאינם לשביעות רצונם של חלק מהדיירים. היא זו שאמונה למצוא את הטובים ביותר ובכך מונעת מהדיירים חיכוכים מיותרים.

חברת ניהול בניין קטן

חברת ניהול לבניין קטן – דגשים חשובים

  • שקיפות מלאה – חברה הפועלת בשקיפות מלאה מול הדיירים ובכל רגע נתון יש להם את האפשרות לדעת מה קורה. אנשים, על פי רוב, אינם אוהבים שמידע מוסתר מהם ולכן חברת ניהול העובדת בשקיפות מלאה היא שיקול חשוב.
  • ייעול הוצאות – חשוב שחברת הניהול תעשה, אחת לזמן מסוים, סקר שוק בין כל נותני השירותים להם היא נדרשת. במדינה בה המחירים משתנים לעתים קרובות, יחסית, חשוב לשים דגש על בדיקת עלויות באופן תדיר.
  • דוחות כספיים – אנשים המשלמים מדי חודש מיסי ועד בית שמחים, על פי רוב, לקבל דוחות כספיים באופן קבוע כדי לדעת לאן בדיוק הולך כספם. כשעולות טרוניות מצד דיירים על גובה הסכום, דוחות כספיים הם מענה מושלם לבעיה זו.
  • פיקוח על נותני שירותים – חשוב מאד שחברת הניהול תפקח באופן רציף על בעלי מקצוע המגיעים לבניין לצורך שמירה על התחזוקה שלו. הפיקוח כולל בדיקה של הסמכה וניסיון בתחילת הדרך ומעקב שוטף אחר נותני השירותים על מנת לוודא שהכול מטופל בצורה הטובה ביותר.
  • טיפול מהיר בתקלות – כאשר מתרחשת תקלה מכל סוג שהיא, מומלץ מאד לבחור חברת ניהול הנותנת מענה מהיר ויעיל ופותרת את הבעיה. בין אם מדובר במעלית שהפסיקה לעבוד, צינור ביוב שדולף או חשמל שלא דולק בחדר המדרגות, חברת ניהול אמינה תדאג לטפל בתקלות בצורה היעילה ביותר ובמהירות האפשרית.
  • ביטוח במחירים הוגנים – מומלץ מאד לבחור חברת ניהול הדואגת לבטח את הבניין בצורה מקיפה ובמחיר הוגן. התחרות בין חברות הביטוח היא גדולה ולכן מומלץ לבחור חברת ניהול שתמצא עבור הדיירים את העסקה המשתלמת ביותר.

ברכת הבית – ניהול בתים משותפים ודירות

חברת בוטיק, בעלת ניסיון של 25 שנה, המתמחה בניהול בתים משותפים ודירות. הגישה הניהולית שלנו היא שהבניין שלכם הוא עסק כלכלי לכל דבר שמטרתו לספק לכם איכות חיים גבוהה. המטרה שלנו היא ליצור עבורכם סביבת מגורים מטופחת, נקייה בטוחה ומתוחזקת. אנו מספקים לכם מעטפת מקיפה של שירותי ניהול בהתאמה אישית לצרכים שלכם.

השירותים שלנו מעוגנים בחוזה ידידותי, במחירים נוחים ובחוויית שירות שכמוה טרם יצא לכם להכיר. אנו מנהלים הכול בשקיפות מלאה, מייעלים הוצאות ומוציאים דוחות כספיים אחת לזמן מה. הטיפול שלנו בתקלות הוא מהיר כי חשוב לנו שתרגישו שאתם בידיים טובות.

לפרטים נוספים אנו מזמינים אתכם ליצור אתנו קשר בטלפון 050-3695116.

חברת ניהול ועד בית מחירים

כמה עולה חברת ניהול ועד בית

עלות חברת ניהול ועד בית – טיפים חשובים   חברת ניהול היא תחלופה נוחה ויעילה שהתפתחה בשנים האחרונות במטרה להקל על ועדי בתים בניהול ואחזקה

ניהול ועד בית בתל אביב

ניהול ועד בית בתל אביב

חברת ניהול ועד בית תל אביב – המדריך המלא   בעיר תל אביב מתגוררים כיום קרוב ל –  500,000  בני אדם. ובשל הצפיפות הגדולה בעיר,

דילוג לתוכן