חברת אחזקה ועד בית

חברת אחזקה ועד בית

שתפו את המאמר

בחירת חברת אחזקה ועד בית

בישראל פועלות לא מעט חברות אחזקת וניהול בניינים, אשר למעשה מחליפות בשירותיהן את ועד הבית. אין ספק שמדובר בשירות נחוץ המביא לשיפור משמעותי באיכות החיים בבניין והחיים המשותפים על מי מנוחות. יחד עם זאת, כל חברת אחזקה ועד בית שונה מרעותה בפרמטרים מסוימים, אותם חשוב לבחון מראש. זכרו כי לבחירה נכונה בחברה יכולה להיות השפעה מהותית לטובה על החיים ביומיום ועל ערכי הנכסים, לכן קחו את הזמן הדרוש ובדקו היטב.

למידע נוסף לחצו כאן

אילו פרמטרים כדאי לבדוק?

קודם כל, כדאי לפנות אל ממליצים שיכולים להיות למשל בעלי דירות מבניינים סמוכים, חברים ובני משפחה שמתגוררים באזורכם, אך בכל מקרה מישהו שאתם סומכים על דעתו. כמו בתחומים רבים אחרים, גם המלצה על חברת אחזקה ועד בית יכולה להעלות אתכם על הכיוון הנכון. יחד עם זאת, לא כל מה שמתאים לאחד בהכרח מתאים לאחר, ולכן שאלו את הממליץ מדוע הוא עושה זאת: האם בגלל שביעות רצונו מחזות הבניין, האם בגלל המענה המהיר והאדיב לפניות, האם בגלל התעריף הנכון, האם בגלל ששמח להשתחרר סוף-סוף מניהול וועד הבית, וכן הלאה.

נקודה חשובה נוספת היא הוותק והניסיון של החברה, שיכול להתגלות כבעל משמעות רבה מבחינת כוח המיקוח שלה מול ספקים ואנשי מקצוע, ביכולת לתת פתרונות יצירתיים ורגישים לקשת רחבה של מצבים, ובגישה המקצועית בכללותה. כך לדוגמא, לבעלי חברת “ברכת הבית”, יואל שוורץ, יש ניסיון של יותר מעשרים שנה בניהול עשרות בניינים, דירות ונכסים מושכרים אחרים באזור השרון והמרכז. דרך אגב, ישנה כמובן משמעות גם לאזור הפעילות העיקרי של החברה. אמנם ניהול ואחזקת מבנים דומה במהותו בכל אזורי הארץ, אולם ישנה משמעות להיכרות מעמיקה עם אזורים מסוימים, על הקודים והסטנדרטים הנהוגים בהם, הרשויות המקומיות, אנשי מקצוע מיומנים ואמינים, וכיוצא בזאת.

חברת אחזקה ועד ביתמה כוללים שירותי החברה?

עוד בדיקה חשובה נוגעת לשירותים המוצעים על ידי החברה. במרבית המקרים השירותים דומים החל בדאגה לכל נושא התחזוקה השוטפת של הבניין, ועד לטיפול בגבייה ועניינים משפטיים, ומה שמשתנה הוא מידת המקצועיות, הזמינות, האמינות והנאמנות ללקוחות. יחד עם זאת, ישנם לעיתים גם הבדלים בשירותים המוצעים, כאשר חלק מהחברות מציעות לצד החלפת הוועד גם דאגה לכל נושא השכרת הדירות. כלומר, היא מטפלת באיתור שוכרים, עריכת ההסכמים מול המשכירים, דאגה לתחזוקת פנים הדירה וכדומה. זהו שירות נחוץ עבור בעלי דירות פרטיים, משקיעים ויזמים, שאינם מתגוררים בבניין או מתגוררים בדירה אחרת בו, ומעוניינים שגורם מקצועי ידאג לכל ניהול ההשכרה.

למידע נוסף ותיאום סיור היכרות

לפרטים נוספים על שירותי חברת אחזקה ועד בית ולהזמנת נציגינו לסיור מקדים ואפיון צרכי הבניין ללא עלות או התחייבות, הנכם מוזמנים לפנות אל חברת “ברכת הבית” בטלפון 050-3695116.

חברת ניהול ועד בית מחירים

כמה עולה חברת ניהול ועד בית

עלות חברת ניהול ועד בית – טיפים חשובים   חברת ניהול היא תחלופה נוחה ויעילה שהתפתחה בשנים האחרונות במטרה להקל על ועדי בתים בניהול ואחזקה

ניהול ועד בית בתל אביב

ניהול ועד בית בתל אביב

חברת ניהול ועד בית תל אביב – המדריך המלא   בעיר תל אביב מתגוררים כיום קרוב ל –  500,000  בני אדם. ובשל הצפיפות הגדולה בעיר,

דילוג לתוכן