חברות ניהול ואחזקה בפתח תקווה

חברות ניהול ואחזקה בפתח תקווה

שתפו את המאמר

כל המידע על ניהול בתים משותפים פתח תקוה

 

שירותים של חברת ניהול ועד בית בפתח תקווה ובמקומות אחרים בישראל, תופסים תאוצה רבה בשנים האחרונות. יש ריבוי של חברות אחזקה בפתח תקווה ובערים גדולות אחרות מאחר וישנה עלייה הדרגתית בצורך של בנייני דירות ובעלי נכסים להעביר את הטיפול השוטף לידיים אמינות ולהוריד מטרדים מיותרים מסדר היום. בשל המספר הגדול של חברות אלה, מומלץ לשים דגש על הפרמטרים החשובים, להכיר יתרונות של חברות שונות ולעשות את הבחירה המדויקת ביותר.

חברות ניהול ואחזקה בפתח תקווה ובמקומות אחרים, החלו לצוץ אי שם בשנות ה 70 והיו אמונות בעיקר על גביית תשלום לוועד הבית וביצוע עבודות תחזוקה שוטפות. כיום,  פועלות בארץ מאות חברות לניהול ועד בית ומתוכן צריך רק לבחור את המתאימה ביותר.

למידע נוסף לחצו כאן

היתרונות של חברת ניהול ועד בית בפתח תקווה

 

  • ידע וניסיון בתחום הכלכלי – זהו תפקיד המצריך ידע כלכלי בלתי מבוטל, כמו גם כישורים אישיים מצוינים. ידע זה חיוני  על מנת לתכנן ולדרג בצורה נכונה את הצרכים, לבחור את אנשי השירות, ולהתמודד עם קשיי גבייה, על כל המשתמע מכך.  הבעיה היא, כמובן, שכישורים אלו אינם נחלת הכלל וניהול ועד בית ללא ידע וניסיון הולם, מוביל לבעיות כגון: בזבוז מיותר של כספים, חוסר שביעות רצון מצד הדיירים ואף פגיעה באיכות החיים ובערך הנכס.
  • שקט נפשי – ניהול ועד בית עלול להתגלות כמשימה תובענית ואף כפוית טובה. זוהי משימה שחייבת להתבצע על הצד הטוב ביותר על מנת לשמור על תחזוקה שוטפת של בניינים ונכסים. חברת ניהול ועד בית פתח תקווה לוקחת את המושכות לידיים ומשאירה את הדיירים לחיות חיים שקטים ורגועים בידיעה שיש מי שדואג להם.
  • מעטפת שירות לפי מיפוי צרכים – ועד בית חברת ניהול בפת, היא חברה מנוסה ומיומנת אשר יוצרת מעטפת שירותים מותאמת במדויק לצרכים של כל בניין ובניין. התאמה זו מתבצעת בהתאם למצב התחזוקה של הבניין ורצונות הדיירים. למשל, בניינים מסוימים עשויים לבקש ניקיון של הבניין פעמיים בשוע, בעוד שלבניינים אחרים פעם בשבוע מספיקה.
  • שדרוג נכסים – חברת ניהול אפקטיבית, דואגת לתחזוקה ברמות הגבוהות ביותר ועד לפרטים הקטנים. מכאן, שכאשר אנשים רוצים למכור את הדירות שלהם והבניין במצב מעולה, המחיר יכול להיות בהתאם.  דירה, יפה ככל שתהיה, אם היא ממוקמת בתוך בניין מוזנח ולא מתוחזק, הסיכוי לקבל את המחיר המבוקש נמוך יותר. שדרוג נכסים נכון גם לגבי בעלי דירות שאינם מתגוררים בבניין וירצו למכור אותה ביום מן הימים במחיר הגבוה ביותר.
  • ייעול הוצאות – חברת ניהול אשר באחריותה מספר רב של בתי מגורים, יכולה להשיג עבור הדיירים ספקי שירות במחירים אטרקטיביים יותר. הסיבה לכך נעוצה בעובדה שספקי שירות מעדיפים לעבוד עם חברה גדולה שמספקת להם עבודה רבה ומוכנים לקבל מחיר גבוה פחות בתמורה ליותר עבודה.
  • מקצועיות ברמה גבוהה – חברת ניהול מקצועית מאד תדע להתנהל בחכמה מול הדיירים, לספק להם מענה מהיר, יעיל ואיכותי, לאפשר להם גישה להנהלת החברה ואפילו לגשר על חילוקי דעות ולמנוע סכסוכים מיותרים.
  • חברות ניהול ואחזקה בפתח תקווהמה כוללת חבילת השירות?

    חבילת השירות שחברת הניהול מציעה, משתנה בהתאם למאפייני הבניין והדיירים. החבילה מבוססת על סיור מקדים הסוקר את המצב התחזוקתי, את הצרכים השוטפים, את מסגרת התקציב וכן הלאה. בין היתר, החבילה עשויה לכלול ניהול עבודת אנשי שירותים ופיקוח על איכות עבודתם לרבות תחזוקת מעליות, תחזוקה מונעת, עבודות אינסטלציה, חשמל, ניקיון, גינון, טיפול מהיר בתקלות, תחזוקה של מערכות גילוי אש, מתזים ומשאבות לחץ מים, גנרטורים, מערכת חימום מים ומערכת סולארית. בנוסף, טיפול מהיר בתקלות דחופות בכל תשתיות הבניין, שירותי הדברה, דאגה לכל נושא חבות מעביד וביטוח צד ג’ ואף שירותי ייעוץ וגישור ליישוב סכסוכים וניהול בעיות המתגלות מול דיירים סרבני תשלום.

    חברת ניהול  ועד בית– ראש שקט ובית מטופח

    בחירה נכונה של חברת ניהול ועדי בתים עושה את ההבדל בין בניין שמנוהל כספית בשקיפות מלאה,  נקי ומטופח, נעים ובטוח לדייריו ומספק להם אווירת מגורים נוחה ורגועה לבין בניין מלוכלך ומוזנח, הסובל מקשיים תקציביים ומשכנים שכל הזמן מסוכסכים בשל ניהול לקוי של הבניין. .ניהול ואחזקת מבנים, היא משימה מורכבת המחייבת זמן, ניסיון  בתחום וידע מקצועי רב. לכן,  חשוב לבחור בחברה אמינה ומקצועית שעושה הכול על מנת שהבניין שאותו היא מנהלת יהיה נקי ומטופל ודייריו יישנו בשקט.

    מה הדרך הטובה ביותר לקבל החלטה?

    לאור העובדה שההיצע בשוק הולך וגדל בשנים האחרונות, הבחירה יכולה להיות מאתגרת יותר. לכן, מומלץ לעשות סקר שוק ולבחון כמה חברות לפני שמקבלים החלטה. אחת הדרכים שיכולות להקל על הבחירה, היא לקרוא ביקורות ברשתות החברתיות ובמדיה בכלל, להתייעץ עם שכנים מאותה העיר לגבי חברת הניהול שהם בחרו, להכין רשימת צרכים ספציפיים של הבניין וליזום מפגשים עם מספר חברות. ניהול ועד בית הוא משימה מורכבת ולאנשים חשוב שהבניין ייראה מטופח ויהיה מתוחזק בצורה הטובה ביותר.

    ברכת הבית – ניהול בתים משותפים ודירות

    חברת ברכת הבית, בניהולו של הכלכלן יואל שוורץ, היא מהחברות המובילות בארץ בתחום של ניהול ואחזקת מבנים. אצלנו תוכלו לקבל מגוון שירותים כגון: אחזקת מבנים, ניהול בנייני מגורים, ניהול ועד בית, ניהול בתים משותפים, חברת ניהול ואחזקה ועוד.

    אם אתם גרים בפתח תקווה ומחפשים חברת ניהול שנותנת שירות מקצועי ומושלם, הגעתם למקום הנכון. אנחנו יכולים להיות עבורכם ההבדל בין בניין מטופח המתנהל על מי מנוחות לבין בניין מוזנח שדייריו נמצאים בסכסוך מתמיד. אנחנו מבטיחים לתת מענה מידי לכל תקלה ולדאוג שהיא תטופל על הצד הטוב ביותר.

    אנשי המקצוע שלנו עומדים לשירותכם בכל עת וישמחו לתת לכם מענה שלם ומיטיב. אצלנו הדיירים הם מעל לכול וחווית השירות שלנו היא יוצאת דופן בכל קנה מידה אפשרי. אנחנו מגיעים אליכם לסיור מקדים, ללא עלות, שבו נלמד להכיר את הבניין ואת הצרכים שלכם. נתאים עבורכם הצעת מחיר מפורטת וברורה שכוללת את השירותים שאתם זקוקים להם.

    לפרטים נוספים ותיאום מועד סיור, אנו מזמינים אתכם ליצור אתנו קשר בטלפון 050-3695116 או במייל

    חברת ניהול ועד בית מחירים

    כמה עולה חברת ניהול ועד בית

    עלות חברת ניהול ועד בית – טיפים חשובים   חברת ניהול היא תחלופה נוחה ויעילה שהתפתחה בשנים האחרונות במטרה להקל על ועדי בתים בניהול ואחזקה

    ניהול ועד בית בתל אביב

    ניהול ועד בית בתל אביב

    חברת ניהול ועד בית תל אביב – המדריך המלא   בעיר תל אביב מתגוררים כיום קרוב ל –  500,000  בני אדם. ובשל הצפיפות הגדולה בעיר,

    דילוג לתוכן